Навчання на курсі "Прозорість, підзвітність та сталий розвиток бізнесу на шляху до євроінтеграції"

Професор кафедри економіки, обліку і оподаткування д.е.н. Хоменко Інна Олександрівна з 12 березня по 1 квітня 2024 року пройшла навчання на курсі "Прозорість, підзвітність та сталий розвиток бізнесу на шляху до євроінтеграції", що реалізується у межах проєкту модулю Жана Моне «Transparency. Accountability. Responsibility. Governance. Europe. Trust. Sustainability» та фінансується програмою Еразмус+ (101085395– TARGETS – ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH).в рамках програми мобільності «Найкращі практики ЄС-Україна щодо досягнення ЦСР» у Сумському державному університеті і отримала сертифікат про навчання обсягом 5 кредитів ECTS.
Потреби курсу визначаються проблемами, які постають на шляху України до інтеграції в ЄС у сфері сталого розвитку, посиленого економічною та пандемічною рецесією та політичною ситуацією. Курс відіграє вирішальну роль у створенні комплексного огляду цінностей сталого розвитку, стандартів, інструментів прозорості і фінансування та розвитку правильних навичок і мотивації у сфері реалізації ЦСР.
Мета курсу: надати комплексну систему знань про дії ЄС зі сталого розвитку та поінформованість про їх впровадження в Україні для прискорення прогресу на шляху до ЦСР.
Цілі курсу:
– отримати глибоке розуміння концептуальних основ і законодавчих стандартів у системі сталого розвитку ЄС;
– надати актуальні інструменти фінансування сталого розвитку, прозорості та бенчмаркінгу;
– озброїти практичними інструментами створення звітів про сталий розвиток, організації КСВ у компаніях та кращих кейсів у просуванні ЦСР, генерації ідей сталого розвитку, фінансування екологічно чистих та соціальних проєктів, незалежної перевірки інформації про сталий розвиток.
Методика навчання: курс реалізовано за новітніми методичними засобами та практико-орієнтованими методиками.
Методи навчання: інтерактивні лекції; кейси, майстер-класи; моделювання ігор, групова робота та дискусії, а також самопрезентація та подача ідей; e-Learning (змішане навчання); метод портфоліо та екскурсії, навчальні відео та ігри.